نگارخانه ارامش

ماه مهرم که رسید:/

یعنی از فردا باید ساعت 6 بیدار بشم

بابا این نامردی نیست؟؟

خب خوشی های من تا نه ماه دیگه بای

از امسال درسا بدجور سخت تر میشه و همشون غیر از زمین شناسی و یه چیزای دیگه مهمن:(

 

 

پ.ن1: یکی از وبایی که ناشناس نظر میذارم راجب بوی ماه مهر گفته بود... این کامنت من زیرشه

 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیچی دیگه داغانمان کرد:(

مگه من چیکار کردم که سه روز دیگه باید 6 صب بیدار بشم... **** ** ******* باید واسه اون غول بی شاخ و دم آماده بشم:((

 

**** *** **** *** **** ** ******* *** **** *** *** *** ** **** ******

**** *** ** ** **** *** ****** ***** *** * **** *** ***** ****

****** ***** *** ******** **** *****

 

حالا این قسمتای سانسور شده چی نوشتم که سانسور شده؟؟

بگم؟؟

هیچی ننوشته بودما... اون قسمت بالایی گفته بودم باید خر بزنم... یا یه همچین چیزی... حالا من چطوری بهش بفهمونم بابا خر زدن فحش نیست😂😂

قسمت پایینی هم نوشته بودم گزارشگر به دانش آموز میگه بوی ماه مهر بوش چجوریه

دانش آموز هوا رو بو میکشه... بعد صورتشو جمع میکنه و میگه بوی آشغال میاد

وب مربوط به یه پسر چهارده سالست فکر کنم بخاطر اون آشغاله سانسور کرده😂😂

این تیکه رو تو اخبار شبانگاهم پخش کردن دیگه سانش واسه چی بود

تازه جواب نظرمو نداده... پستشم پیش نویس کرده

هی خدا هنوز دارم میخندم😂

 

پ.ن2: امسال قراره برم یه مدرسه جدید تو کلاسی که هستم هم هیچکسو نمیشناسم... فقط یکی از بچه ها که اونم فقط اسمشو میدونم چون پارسال تو «ب» بود و من «الف»... خدا کنه بچه های خوبی باشن بتونم باهاشون جور بشم

هعییییییی....

توهم موفق باشی

((;
مرسی گلم همچنین

وااااییییی دلمممم😂😂😂😂😂😂خدا شادت کنه عطسه😂😂😂😂چیارو سانسور کرده ببین😂😂

 

اممم امسال یازدهم میشی یعنی همون دوم دبیرستان؟؟

شدیم مثل قدیمیا که مثلا به ما میگفتن الان ششمی هفتمی ما هی میگفتیم اول راهنمایی دوم...

بدبختی ای شده ها😅

😂😂😂😂 تو فکرم بهش بگم

نه دهمم ولی همون دوم دبیرستان
تو هم که مثه محیا معترضی😂

اهان موفق باشی عزیزم

والا بخدا معترض بودنم میخواد😂

مرسی گلم
😂😂😂

چه جالب پس پسر ۱۴ ساله داستان ما یه بچه پاستوریزس 😂

من عاشق پاییزم

به خصوص آبان و آذر 😍

آره خیلی😂😂
منم
این مهرو باید فاکتور بگیریم

مهر اصلن بیشعوره 😣

هوم دقیقا

اون وقت هیچکس به فکر ما دانشجو های مظلوم نیست :|

دانشجو ها که دیگه خیلی سختی میکشن:(

قربونش که انقدر با ادبه و خجالتیه :دی 

جز زده تو چرا انقدر بی ادبی که با پسر مردم درباره خر زدن صحبت میکنی ؟ 😂😂😂😂

 

  منم خواهرکم مدرسشو عوض کرده داره میره مدرسه جدید 😐😂

چه رشته ای مادر ؟ 

:/
😂😂خر زدن فحش جدیده خبر نداشتم

😂به سلامتی
تجربی عزیز جونD;

سلام خوبی  عزیزم !

باورم نمیشه نظرتو سانسور کردن!!! 

انشالله سخته برات آسون شه دوست مهربونم ....!موفق باشی 

سلام مرسی گلم
😂😂
امیدوارم... ممنون همچنین

آخیییی پسرهههه چقد طفلی مثبته😅😂😂😂😂

 

عزیزم انشاالله سال تحصیلی خوبی داشته باشی

دوستای خوبو بامعرفتم پیدا کنی 😍😘

آره😂😂
انشاالله... مرسی از دعای قشنگت
امیدوارم😍
دوشنبه ۱ مهر ۹۸ , ۱۳:۵۴ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ

دقیقا میخواسم همینو تعریف کنم

مربیه به دانش اموزاش میگه بچه ها بوی چی میاد

بچه ها میگن بوی اشغال

مربیه میگه نه !بوی چی میاد

میگن بوی اشغال

معلمه میگه نه بوی ماه مهر میاد

بچه ها باز میگن نههههه بوی اشغاله

خخخ

😂😂😂😂
دوشنبه ۱ مهر ۹۸ , ۱۳:۵۶ ツفرشــته بــی بـ❀ـالツ

و خوشا به حال خودم که ورودی بهمنم

هاهاهاها(خنده شیطانی)

خوش بحالت:(

زری کجا رفتی؟؟؟
کارت دارم چرا وبتو بستی عاخه؟

خخخ امید وارم روز خوبی رو پشت سر گزرونده باشید خخخ راستی شما امسال به چند مییرین ؟

روز خوبی که نبود ولی خب بدم نبود
من رفتم دهم

خخخ همین که بد نبود خیلیه خخخ

😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan