نگارخانه ارامش

شما زشت نمیشی عزیزم؟؟

A: عطسه وقتی از خواب بیدار میشه خیلی شلخته و زشت میشه

من: :/

نه من موندم خودش وقتی بیدار میشه اصلا زیر چشاش پف نمیکنه... آخه عزیزم شما بیدار میشی یه نگاه تو آینه به خودت بنداز بعد حرف بزن

 

 

پ.ن1: ببخشید بابت این چند روز که نبودم... میخوام بگم که خدا رو شکر سالم سالمم و از همیشه خوشحالتر

پ.ن2: تشکر از اونایی که نگرانم بودن و اون یه نفری که شدید بهم روحیه داد شدیدا (مدیونتم).... باید بگم که فعلا فکر نمیکنم بتونم جواب نظرارو بدم پس تا فردا صب

 

+یکی نیست بهم بگم الان وقت پست گذاشتنه... چه کنم دیگه الان حرف زدنم اومدD;

کی گفته اینو بهت؟

با کله میرفتی تو مماغش😂

چقد خشن شدم😅😂

خب همه از خواب بیدار میشن هپلین والا😂

 

خداروشکر سالم وخوشحالی😘

A جان کلا همینه اخلاقش
😂😂
خیلی
بات موفقم😂

مرسی عزیزم

من به شخصه هیولا میشم...

اون چیزی که میتونی تصورش کنی اینه:یه موجود بیریخت...با چشایی که باز نمیشه...موهایی که تو هوا معلقه و شباهت خاصی به موهای ایشتین داره...یه پاچه شلوار بالائه و یه پای خرس دیده میشه!...قدمهایی سهمگین...با شدت به سمت دستشویی حرکت میکنه و به هیچ موجود ریز و درشتی در میانه راه اعتنا نمیکنه...!

در جواب سوال نام پستت:چرا بانو...من خیلی زشت میشم...حتا گاهی بعید میدونم اون موجود پلشت ژولیده توی آینه من باشم!

خدا روشکر که برگشتی... :)

 

😂😂
هی خدا ادی😂😂😂😂
مرسی گلم

آره اونا فکر کنم زیبای خفته میشن :)خخ

😂😂

:)

برا همدردی؟...خواش میکنم بانو!

حسرت به دلم که یه بار خودمو مث این خارجیا بعد از خواب ببینم در حالی که یه مشت بیسکوییت خورد شده گوشه چشمم نباشه و دهنم از شدت باز موندن بد حالت نشده باشه...ولی خب نمیشه....حتا گاهی صبا چشام از شدت زیادی بیسکوییت خورد شده ها وا نمیشه!

نمیدونمD:
باز بانو شدم
😂😂😂

اصلا افتضاحه ...

ارزون اینه تو اتاقم سرویس بزنم. که قیل لز خروج از اتاق چشم تو چشم کسی مشک با اون قیافه !! 

 

 

 

 

به منم سر بزنید !!!🌵...!

😂
تو اتاقم سرویس هست اونشب خونه مامانبزرگم خوابیده بودم



حتما

:)

ای بابا...من به همه دخترای و خانومای بیان میگم بانو...چیکار کنم خب؟...

باشه باشه
اصلا هر چی دوس داری بگو😂

لعنت به غلط گیرگوشی  ! ...

یک کلمه درست نذاشته تو نظرقبلیم !

😂😂
واسه همنیه من زیاد با موبایل نظر نمیذارم

منکه از خواب بیدار میشوم، خودمو تو آینه نگاه میکنم، فرار میکنم😊😅

😂😂😂

من چهرم تغییری نمیکنه

زیاد بخوابی تغییر می کنی :)

چطوری خوبی ؟

واقعا؟ یعنی 7.8 ساعت زیاده

مرسی خوبم تو خوبی؟

7یا 8 ساعت خوبه :) و نرماله 

 

خدا رو شکر 

خوبم الحمدالله 

((;

خداروشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan