نگارخانه ارامش

بسی عجیب

انگار امروز روز برنامه نویسه

عجیب...

من زیاد مناسبتا برام مهم نیست ولی این فرق میکنه دیگه

 

خب بزارین به برنامه نویسا تبریک بگم... اسمم بیارم؟؟

 

فکر میکنم یه اشاره کافیه

mr...dr...mskf...shadow...unity...black...mhack...darkman...not now ...آقای مهران که دیگه نیستن و استاد بزرگوارم

روزتون مبارک

 
یه چند نفر دیگه رو هم میشناسم به همشون تبریک میگم

به منم تبریک بگو :)

مگه تو هم برنامه نویسی؟
باشه روزت مبارک

منم تبریک میگم به  خواهر عزیزم و همه کسانی که  تو این زمینه کار دارند 

(:

نه مگه باید برنامه نویس باشم تبریک بگی

یعنی مت از مهران کمترم به اون تبریک می گی به من نمی گی؟

خب روز برنامه نویس بود
😂😂آخه آقا مهران تو این کار استاد بودن
با این حال بهت تبریک میگم

منم که بوقم :(

😂😂
نه پس تبریک گفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan