نگارخانه ارامش

امیدوارم

توی نیم ساعتی که گذشت دو نفر با دنیای وبلاگ نویسی خدافظی کردن، هردوتاشونم واقعا معرکه بودن، کوه امید:)

میدونم باز برمیگردن ایمان دارم

به شدت منتظر یکیشون میمونم

 

 

 

پ.ن1: تشکر از اون دونفری که تا 12 ساعت صفحمو بستم آن‌دنبال کردن(یکی از مخفی ها هم رفت)

پ.ن2: ادی فکر میکردم کاملا فراموشمون کردی، ازت ممنونم که هر روز وبمو چک میکنی و هنوز اون مرامه تو وجودت هست

کی خداجافظی کرده ؟؟؟

فکر نمیکنم بشناسیشون

ای بابا :((((

:((

سلام 

خوبی ؟

سلام بهاری
مرسی خوبم تو خوبی

خیلی چاکریم!

D:

ولی از کجا فهمیدی؟

D;
اینش دیگه بماند

انشالله که دوباره برمیگردن

 

چرا وبتو اونجوری کرده بودی؟؟؟؟فکر کردم تو هم یهو تا مدتی نیستی:(((

انشاالله

کارای من یهوییه :) فکر نمیکردم کسی نگران بشه ببخشید

مرسی که فکر کردی کسی نگرانت نمیشه:/

دیگه یهویی از این کارا نکن

:«خجالت زده»

گفتم ببخشید که، باشه دیگه نوموکنم

آفلین دخمل خوشگل:)

من چه دختر نازیم اصلا
نازم کن گلشید جون

نازی نازییییی😍😅

ناز کی بودی تو؟:)

😘😍😂
خاله گلشیدD;

خدا رو شکر 

خوبم الحمدالله :)

خداروشکر
ببخشید این چند روز خبری ازت نگرفتما، خداروشکر الان خوبی

عزییییزم😂😂😂

😂😂

تو ببخش عزیز جان 

دو بار اومدم وبت غیر فعال بودی 

الان خوبم :)

 

نه بهار جون
بابت اون معذرت
خداروشکر

😍

خوشحالم دوباره وبت فعال شد 😍😘😘

فدات😍😘

سلام عزیزم

 

منم امیدوارم برگرده

 

 

 

 

 

ممنون....

سلام ویستا
منتظرت میمونم

تشکر واسه چی
پنجشنبه ۱۴ شهریور ۹۸ , ۱۶:۱۳ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

...

 

.....
هِلو یاسی
خوبی؟
پنجشنبه ۱۴ شهریور ۹۸ , ۱۶:۲۸ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

ممنون!ن،،،تو؟

 

 

مرسی ممنان

واسه اینکه بیادمی عزیزم

 

بای....

مگه میشه به یادت نبود

فعلا...

سلام خوبید؟!

اره خیلیا رفتن منم دیروز با کی داشتم حرف میزدم ک نره ولی رفت

واقعا ناراحت میشم دوستان قید وبلاگشونو میزنن و میرن من دلم نمیاد برم شاید فعالیتم کم باشه ولی بازم دلم نمیاد نمیام دلم برا دوستان تنگ میشه

سلام، مرسی خوبم

هوم منم

باشه...نگو...

ولی یه لحظه فک کردم توام پر زدی تا کوچ کنی به دنیای حقیقی!

:)

عه قهر نکنیا، یجایی آخرین کسایی که از وبم دیدن کردنو نشون میده(توی آی پی) شماره سیستم تو هم که میدونم دیگه میفهمم این تویی
نه بابا، تازه من بخوام برم اونقدر بی معرفت نیستم که بی خبر و بی خدافظی برم

توروخدا...الان فک کردی من قهر کردم...؟

والا من اصن قهر نمیکنم...ولی ترفند خوبی بود!...

;)

فک کردم صفحه تو که اونجوری کردی داری مقدمه چینی میکنی!

ولش...حالا خوبه که هنوز هستی!

:)

هوم:(
عه چه خوب

مرسی;)

انشاالله برمیگردن:)

من خودم تا حالا صددفه خودم هی رفتمو برگشتم:/

:)))

ولی اگه به صلاحش نبودنه انشاالله هرچی صلاحشونه براشون رقم بخوره:)

منم خیلی ناراحت میشم میبینم میخوان وبلاگ حذف کنم

تواین چند روز ۳مورد بوده برا۳موردم کامنت گذاشتم

یه مورد حذف نکرد یه مورد جا حذف غیررفعال کرد امیدوارم برگرده

مورد سوم کوتاه نیومد:(

 

 

خداکنه
یکیشون که کلا ناامید بود ولی منتظر یکیشون میمونم

انشاالله
مورد سومو میدونم

عمو من یکم بیسوادم در این مسائل :|

بعد ابن کده رو دقیقا کجا قرار بدیم ؟

عه عمو نزن این حرفو

طریقه استفاده از کد : قالب > انتخاب قالب جدید > ایجاد یک قالب جدید > کد رو در اینجا قرار بدین و یک نام برای قالب انتخاب کنید > ذخیره

اها ... تچکر :)

خواهش:)
جمعه ۱۵ شهریور ۹۸ , ۱۵:۳۶ حصـــــــcafeh.blogـــــین ..

:/

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan