نگارخانه ارامش

مقصر خودمم ولی خب😂

این دوتا عکسو ببینید

 

بالایی رو توی یه بخش از وبلاگم گذاشتم و حالا یکی اومده این سوالو میپرسه

بنظرتون چه جوابی بهش بدم😂😂

يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۴۶ معلمی از جنس اینده

سلام

خودم هم باید اعتراف کنم که نمی دونم این کچره سبکی چیزیه؟؟؟

سلام
واقعا😂😂 باید منتظر بمونم ببینم کسی هست معنیشو بدونه

منم در عجبم

 

نمیدونم چیه 😐

😂😂
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۱ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

چی؟کجا؟چرا؟بخدا من بى تقصیرم!!

 

😂😂
يكشنبه ۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۵۷ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

>¤<

 

^^

سلام:))

بگید یه چیزی تو مایه های چشم زخم و اینا

البته نمیدونستم سرچ زدم

سلام
ولی معنیش چشم زخم نمیشه ها

اهان دارید قالب درست میکنیدمبارکه:)

این قالب خیلی قشنگه

http://bookworm.blog.ir/

چی شد الان؟؟

خخخ خود کرده را تدبیر نیست خخخ

هوم😂😂

اره میشه کابوس گیر

شبیه اند دیگه

نچ کابوس گیرم نمیشه😂😂
فکر نکنم به نتیجه ای برسین

فکر کردم دارید برای ویلاگ قالب درست میکنید

ولی مثل اینکه اینطوری نیست

نه عضو میپذیرم واسه اونیکی وبلاگم

کچره چیه دقیقا؟ 😂

خز، از مد افتاده، کهنه و اینا😂😂

خب مه که دختر نیستم.

مگه به دختر بودنه

فک کنم.

من که درک نکردم

خیلی خب بابا تو رو مد.بگو چی هس دفه بعد ضایع نشم.

گفتم که
چرا عصبی میشی

چیه خوب؟

معنی کلمش میشه خز، از مد افتاده، کهنه و اینا😂

منو مسخره میکنی دختر؟

نه جدی میگم:((

از اینجا که چیزی کاسب نشدم برم یه وب دیگه.

وا
معنی کلمه رو گفتم، اگه نگاه کنید فقط به شما گفتم

😂😂😂

منم نمیدونستم الان فهمیدم که کامنتارو خوندم😅

😂😂

هاع!!!!

😂😂😂

😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan