نگارخانه ارامش

عطسه به واقعیت پیوست

اینجانب سرماخورده

اونم بدجور:((

 

+حالا شدم عطسه واقعی

 

اخیییییییییی عزیزمممممممم تو این گرما سرما خوردی؟؟؟؟

چرا مراقبه خودت نبودی خوووووووووووووو *-*

بیام بزنمتتتتتتتتت هاااااا

خودمم نمیدونم چرا اینطور شد، شاید زیر کولر خوابیدم
ببخشید:(
دلت میاد؟

سرما تو تابستون :/ خدا بهت رحم کنه

تازه تابستون جنوبم که بشدت گرمه
واقعا خدا رحم کنه

اره شلوغ هارو باس زد تا تنبیه شننننننننن 

دارویی چیزی خوردی؟؟؟

چوب بستنی بکنم تو حلقت هانننن اخه زیره کولز می خوابننننن اررره؟؟

 

گناه دارم بوخودا
آوره
خو خیلی گرمه

^.^

🍎🍊🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🌷🌷🌷🌷🍎🍊🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🌷🌷🌷🌷🍎🍊🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🌷🌷🌷🌷🍎🍊🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🌷🌷🌷🌷🍎🍊🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🌷🌷🌷🌷🍎🍊🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🌷🌷🌷🌷🍎🍊🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🌷🌷🌷🌷🍎🍊🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🌷🌷🌷🌷🍎🍊🍒🍇🍉🍓🍑🍈🍌🍍🌷🌷🌷🌷

بیو برات گل و میوه اوردم ^^

بخور زود خوف شی اوکی؟؟؟

اینهمه جا ندارم ولی میسی💜💜🌹
خپ باوشه

نگفتم که همشو یه جا بخوررر شکمووووووو

هر موقع تشنت شد گرسنت ش بخور ککککک

😂😂
خپ خپ😂

افرین...

الان اینجا چیکا می کنی ها؟؟

برو بگیر استراحت کن تا زود تر خوب شیییییییی

بروو تا حرصمو در نیاوردی هااااااااا

D;
اینجوری که حوصلم سر میره
الان حس میکنم یه کفش از مانیتور پرت میشه میخوره تو صورتم
رفتم رفتم بزار نظرا رو جواب بدم، چند تا وبم ببینمD:

اخییی عزیزمممم

سرماخوردگی تو تابستون واقعا بده:/

مراقبت کم زودتر خوب بشی

🌹
خیلی
چشم

اره درست حس کردی پس تا نیومده بروو 

کککککک

باشه ^^

😂😂باوشه

اخه می دونی منم یه بر سرما خوردم تو همین تابستون می دونم خیلی سختههه عععععرررررررررر😣😣😣

خوبه درکم میکنی:(
عه از این عرایی که من دوست دارم!!

بی بلا:)

😍

آخییی عزیزممم:(((

انشاالله زود خوب بشی

😍
انشاءالله

منم دارم خیلییییی بده وسط تابستون

پس همدردیم:(

الهی 

انشالله زود خوب شی 

مرسی از دعای خوبت
و مرسی ازینکه همیشه هستی

اینجانب گفتی ؛ یاد آهنگ شایع افتادم :(

خب اینکه ناراحتی نداره

خاطره دارم آخه باش

یاد یکی از دوستام می افتم دلم می خواد گریه کنم اصن!

آهاو
اتفاقی افتاده براشون؟
من نمیگم مرد که گریه نمیکنه بالاخره هممون آدمیم و احساس داریم

روزی که این آهنگ منتشر شد دموش (کمتر از یک ماه پیش بود فکر کنم) ، بهم گفت منم گفتم خب یکمشو پلی کن گوش کنیم با ذوق و شوق اجراش کرد هنوز به وسط نرسیده بود گوشیش زنگ زد برداشت ، خبر فوت پدرشو دادن بهش ! خیلی پکره خیلی!

اصن هرچی باهاش حرف می زنیم جواب آنچنانی نمی ده خیلی سرد شده اصن!

هنوز درگیر مراسمات باباشه :(

ما هم رفتیم کمکش یکم

اوخ چه بد، من بودم از این موزیک متنفر میشدم
تسلیت میگم
یه چند وقت بگذره، حالشون بهتر میشه

حقته دلمون خنک شد ... تا تو باشی عروسی ما رو عقب نندازی :/

گناه دارم:(

همه عمو رو مسخره میکنن میگن چند ساله به هانیه خانوم نرسیده :| 

دیشبم نفس گفت 

عمو استین و بالا بزن در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست 

تو هم بیا دوتا آمپول بزنمت خوب بشی 😆

من که نمیدونستم چند ساله:(
اونا بیمعرفتن
خب باوشه
نه درد داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan