نگارخانه ارامش

:/

سه شنبه ۲۹ مرداد ۹۸ , ۲۱:۰۰ ❤️pishul ❤️jikook❤️

ککککک چشممممممممم 

ککککککککککککک

 

بی بلا😂😂😂
سه شنبه ۲۹ مرداد ۹۸ , ۲۱:۰۷ ❤️pishul ❤️jikook❤️

بی بلا؟؟؟

ای بلا شنیده بودم ولی بی بلا نه ؟؟ ککککککککککککک😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂چشمو گفتم😂
سه شنبه ۲۹ مرداد ۹۸ , ۲۲:۰۲ ❤️pishul ❤️jikook❤️

اهاننننننننننننننن اوکییییی

چشمم بی بلاا اهاننن 

کککککککک

خو اینو از اول بوگو کککککک

😂پس چی گفتم😂😂

خخخخخ دلت پره ها 

 

باشه چشم

خیلی😂😂

بی بلا

دقییییقا:)))

((:

من بلد نیستم وگرنه میکردم.

پس کلا با من مخالفین

آخ که چقد من از این جریان دل پری دارم...

😂😂
هعییی قدر نمیدونن دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan