نگارخانه ارامش

یهویی

+منتظرما

آقا الان نظر چی بدم ؟ 

اینو تو پیجم گذاشتم همه میگفتن خر خودتی😂😂

پس من نمی لایکم ^^ ککککککککک

فقظ نظر می دم .....................

😂😂 بایدم اینکارو بکنی

😆😆

D;
دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۰۸ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

:/

 

 

فقط میخوام اون دو نفرو ببینم😂😂
دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۰۹ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

2نفر لایکیدن

 

هوم هوم
دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۰ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

خخخخخ

 

😂😂
دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۲ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

منم بلایکم!

 

اول من میلایکم بعد تو
دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۳ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

برو بلایک ،،،

 

 

لایکیدم😂😂
دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۵ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

منم>*<

 

الان یکی ببینه میگه اینا دیوونن
دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ , ۲۰:۱۸ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

اخ،گفتی

 

^-^

پس دلیل اینکه من تا حالا کسی رو لایک نکردم این بود عمو؟😅

قطعا همین بوده😂😂

😂عجب

😂😂

من یه خر خوشگلم.

این دیگه آخرشه😂😂

.

خب الان بلایی سرت عاوردم:///

نه ولی واقعا نمیفهمم خوب الان پی بردی من غریبم؟

بله چون من کسیو اینجا نمیشناسم از استان شما باشه😂😂

من یه خرم که خوشگلم هست😎😐😑😒😎

منم یه پاندام که زشتم هس:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan