نگارخانه ارامش

زندگی همیشه میزون نیست...

آره زندگی همیشه پستی بلندی داره، گاهی داغونت میکنه گاهی هم به اوج خوشی میرسونتت

اطمینان داشته باشین بعد هر تلخی یه شیرینی هست...

 

+من حالم خوبه، باز مثه اول پرانرژی برگشتم، دلیل نبودم چیز خاصی نبود

 

پ.ن1: قرار بود وقتی دوباره اون روحیه قبلیم برگشت اولین نفر یکی از بلاگرا که عزیزدله بفهمه، ولی خب دیدم یجوریه برم بهش بگم حالم خوبه، واسه همین اینجا گفتم، فقط و فقط امیدوارم اولین نفر اون این پستو سین کنه

پ.ن2: تشکر تشکر تشکر از اونایی که بسی نگرانم بودن، مرسی از اونایی که با اینکه یه پست داشتم روزی دو سه بار میومدن وبلاگو چک میکردن:/، ممنون از اونایی که وبلاگو چک کردن و چون میدونستن برمیگردم چیزی نگفتن، سپاس از اونایی که نه نگران شدن نه اومدن اینجا رو چک کردن، همین که هستن واسه من کافیه

پ.ن: سپاس و تشکر و قدردانی هم از اونایی که آن دنبالم😂😂کردن، توی این نمیدونم چند روز دونفر دنبالم کردن، ولی تعداد دنبال کننده هام 81ه، قبلا 82 بود، خب سه نفر محترم سلام منو به خانواده برسونید(هیچی به ذهنم نرسید بهشون بگم)

 

عزیییییزم😍

سلام😘

خوشحالم که خوبی😊

ببخشیدفک کنم من نفر اول دیدم پستو دیگه اون یکی کیه نومودونم ولی ببخشید دیگهههه

😅

خوش برگشتی

باانرژی ادامه بده😉😘

سلام گلم
😍
😂😂 نه عزیزم عیبی نداره

مرسی مرسی
حتما

سلام عزیز جان 

جات خالی بود حسابی :)😍😘😘😘

سلام عزیزم
😘😍

تا بوده همین بوده خخخ

😂😂
👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan