نگارخانه ارامش

حاضرم هر کاری بکنم که ثابت بشه اینا نمیخونن و کلیک میکنن


بعضیا هستن ایشالا خدا شفاشون بده، نمیدونم چرا ولی میان اون فلش قرمزه که نشونۀ مخالفته رو روی چند تا از مطالب میزنن و بعدشم د برو که رفتیم اصلانم کاری ندارن اون شخص کیه و یا چه مطلبی گذاشته فقط میخوان یجوری بگن «آره ما هستیم و مطالب شما مخالفم داره»

+خدایا پولو نمیخوام فقط یه عقلی به اینا بده:/

++ راستی اینم بگم اونایی که با خوندن این مطلب الان عمدا اون قرمزه رو میزنن... (خودتون ادامشو حدس بزنین:/)


آدمای بامزه‌ای هستن D:
فقط حرصمو در میارن:(((
نمیدونن من حرص بخورم پوستم چروک میشه😂😂
شنبه ۲۵ خرداد ۹۸ , ۲۳:۵۳ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
یه راه حد خیلی ساده داره ...
دکمه قرمزه رو غیرفعال کنید :)

سعی کردم ولی سبزه هم غیر فعال شد میخوام سبزه باشه
سلام
میتونی قالبتو عوض کنی، قالبی رو انتخاب کنی که قابلیت "رای مخالف" نداره:)))
(ایده‌ایی دیگه به نظرم نمیرسه:(: ) 

خدا هدایتشون کنهههه^_^


قالبا زیاد خوشگل نیستن


👌
عجب !
حالا مخالف چی ؟🤔
چه میدونم میبینی که الانم دوتا مخالفه خدا شفاشون بده ایشالا
حالا نمیدونم چرا من هرچی میزنم جفتشون فعال شه فقط سبزه برام فعال میشه،قرمزه کلا نیست :/
اینکه خیلی خوبه
:))))
ولشون کن بذا تو حال خودشون باشن:)) باید این دسته آدما رو که با هرچیزی مخالفن نادیده گرفت.اونا دنیای خاص خودشونو دارن:)
هوم باهات موافقم
خب عمو انتقاد پذیر باش یکم 
شاید طرف مخالف کلا :| 
بذار برم ببینم وب من از این دکمه ها داره اصن:/
نه آخه عمو من اینا رو میشناسم با همه مطالب مخالفن یعنی فقط میان وبلاگم اون قرمزه رو میزنن و میرن:((
تو از کجا اینا رو میشناسی ؟ مگه ای پی شون میفته ؟
بخوام میتونم پیداشون کنم ولی حیف وقتم که صرف اینا بشه

ولی خیلی آدمای بدین آخه مگه مرض دارن:(
عمو با تو مخالفت داشتن به معنای مرض داشتن مگه؟ ... مخالفن دیگه عمو... درکشون کن :)
درکش سخته ولی سعی میکنم
خب بَرِش دار
بله نظر مفیدی که قبلا هم داده شده بود
همین الان میخواستم برش دارم
مرسی از حضورتون
قالب های عرفان بعضی‌هاش خوبن
تازه تصویر هدر هم میتونی انتخاب کنی
همشون شبیه به همن به نظرم زیادی هم سادن
سپاس از نظرتون
شاید سلیقه تون به قالب های ساده نخوره
ولی هر چی ساده تر باشه و کمتر شلوغش کنید
مخاطب بیشتری پیدا میکنید و بیننده تمرکز بیشتری روی مطلب تون پیدا میکنه
سلیقۀ من هر ماه عوض میشه شاید اول تیر یجور دیگه دوست داشتم
باهاتون موافقم خودم هم توی قالبای ساده راحت ترم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
😄😄😄😄😂😂😂😂
فک کنم اینجور ادمی باشن^^
*👈🏼 
کککککککککک^^
👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼عالی بود ^^
😂😂😂

اع چرا سانم کردی ؟؟ تاحالا سان نشده بودم که اونم تو زحمتشو کشیدی ^^کککککککککککککککککککککک
😂😂😂
خواهش میکنم کاری نکردم:)😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan