نگارخانه ارامش

بازگشت به بهانه چالش؟! شاید..

سلام سلام

خوشحالم دارم اینجا مینویسم و نمیدونم.. شاید دیگه جزئی از خانواده بیان به حساب نیام ولی عیب نداره مهم اینه من فراموشتون نکردمD:

خب که باید عارض بشم.. به این چالش دعوت نشدم ولی خودم خودمو دعوت کردم:) 

یهویی دیدم گلشید جون پست گذاشته و گفتم شاید بهونه قشنگی باشه برا نوشتن..

نمیگم خطم زشته ولی درهم دیگه عفو بفرمایین؛)

پ.ن: اینم پستای گذشته که الان حسابی دلتنگم کرد.. ادمای شهر بیان و یه سالگی وبم 

پ.ن2: یه خبرایی هم از خودم منتشر کنم.. اگه دیدن نیستم مطمئن باشین تا کمر خم شدم توی کتاب به هر وسیله ای شده میخوام امسال درس رو تموم کنم و وارد یه مقطع جدید بشم بله.. دانشجویی:) که البته همچنان درس ادامه داره

پ.ن3:اصلا هم نگران خواب و خوراکم نباشین چون به شدت دارم تو این دوران میخورم و فکر کنم کمی هم اضافه وزن داشته باشم

پ.ن4: جسم 80 سانتیمونم رسیده 120 ماشاالله.. بخوام از حرفای اینروزاش بگم ممیزی میشه.. در همین حد بگم که کمی سوالاش بیشتر از سنش شده:دی

پ.ن5: خستتون نمیکنم خوشحالم هنوز هستین و مینویسین شیش ماه دیگه قرارمون همینجا🙂❤️

 

بعدانوشت: سال نو.. کریسمستونم مبارک😅💚

واااااییییی اینجا رو ببینننننن😍😍😍

 

دختر خیلی خوشحالم که ستاره ات دوباره روشن شد فکر کردم که کلا رفتی.

تو نامه ای نوشتم میخواستم تو قسمت اونهایی که نیستن اسم تو و خیلیایی که نیستن رو بنویسم ولی دوباره گفتم چه فایده نیستن که بخونن.

به هر حال خیلی خوشحالم که دوباره اومدی.

به درسات خیلی برس و امیدوارم به زودی با خبرای خوب برگردی:)

گلشیدددد😍😍😍
ببخشید بابت کم کاری ها☹️🙏
مرسییی❤️🌸یخورده دیگه تموم میشه ایشالا راحت میشم باز اینجارو چراغونی میکنم😁❤️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

یه سوال رییز داشتم

گفتی سرت تو چی هستش دقیقا ؟؟؟ کتاب ؟؟؟؟ ************ ** ** *** ****** *** **** **** ***** **** ******

 

 

دقیقا دقیقا اونا توهمات شخص شخیص خودتونه😂👌

عههههه عهههههههه

سلااااام

عههه عهههه سلام
مگه شما اینجارو میخونین😶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan