نگارخانه ارامش

بالاخره نفس راحتی کشیدم

دوشنبه اخرین امتحانمو دادم. حس و حالش مثل پارسال نبود.

اینکه توی هواس سرد زمستون بری مدرسه و امتحان بدی حس و حال قشنگتری داشت..

ولی خوبیش اینه موقع امتحان دوستای واقعیو میشه شناخت😂

و یادم رفت بگم

سلام صبح بهمنیتون بخیر، بهمن رو از همه ماها بیشتر دوست دارم:)

پ.ن: بعد امتحان با دوستام ویدیو کال گرفتیم و حسابی عقده گشایی کردم😂

 

پ.ن2: همینکه امتحانم تموم شد مشغول دیدن سریال شدم و این دوروز رو حسابی با دیدن سریال خستگیمو در کردم😁

 

پ.ن3: از شنبه کلاسامون باز شروع میشه و حس میکنم خیلی عقبم و اصلا حوصله درس نیست.

 

پ.ن4: فعلا جرئت بیرون رفتن از خونه رو ندارم با وجود سه هزار نفری که سفر کردن به شهرمون.

اتفاقا کامنت دادی گفتی روزتو بافیلم دیدن شروع کردی همش تو فکر این بودم مگه الان نباید قاعدتاً امتحان میداشتن😅😐

بعد هی باخودم فکر کردم امتحان ترم اول چه ماهی بود😑😐 تایمشون با دانشگاه یکیه یکی نیست!

به نتیجه نرسیدم دیدم سکوت کنم ضایع نشم بهتره😂😂😂😅

 

فعلاً از پسا امتحاناتت لذت ببر 😉😍😘❤

 

۳هزار نفر به شهرتون سفر کردن؟😯😑😐

مردم چرا اینجورین:/ 

چقد بی درک:/

 

مراقب خودت باش❤

سخته بیرون نرفتن ولی مریض شدن سخت تر:(

😂😂خداروشکر تموم شد
دیگه نمیدونم چیکار کنم این دوروزو

اره:( چون الان اب و هوای اینجا خوبه همین شده دیگه..

چشم❤️

واقعاااا امتحان و مدرسه و درس مجازیش اصلااا نمیچسبه://

 

خسته نباااشیبیی:))❤

من تازه امتحانام از یکشنبه شروع میشه.

اصلا:(

مرسی گلشید جون♥️
چقدر دیر
موفق باشی

سلام عزیزم صبحت بخیر قشنگم 

خدا قوت :)). 

خونه بمون بیرون نرو . شما رعایت کنین(اونا که بلد نیستن رعایت کنن)

سلام صب بخیر بهاری
😂همینو بگو ولی احتمالا فردا برم خونه مامانبزرگم جمعه ها رو نمیشه نرفت اونجا

خوش بگذره :))

ان شاءالله همه مسافرها رعایت کنن 

عمرا رعایت کنن 

وگرنه اونجا نبودن 

مرسییی
امیدوارم🤧

خسته نباشی 

تشکر

سلام خدا قوت .

ان شاالله که موفق بشید .

 

مگه کدوم شهر هستید؟

سلام ممنونم
:)

قشم

تا جایی که میتونید بیرون نرید طرفای ما که وضعیت آبی شده بود دوباره نارنجی شده

:/


+انشالله نمرات خوبی میگیری :)

تعطیلات بهمن اوضاع همین میشه

+حالا تا کارنامه بیاد😁

خسته نباشی پهلون😂

تشکر😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan