نگارخانه ارامش

اهم.. یه ببخشید بدهکارم

روزا خیلی خسته کننده شدن..

هر روز مثل دیروز

ولی هنوز به امید برگشت روزایی که گذشت

زندگی میکنیم.

 

 

پ.ن:امروز 20 ابانه و از اخرین باری که نوشتم نزدیک دو ماه میگذره

واقعا متاسفم بابت نبودنام..

خب دیگه نمیدونم چی بگم

ولی دلم برا همه تنگ شده بود برا همه

 

 

پ.ن2: درگیر درس و مشق و کلاسای مسخره مجازیم و به صورت دیوونه کننده ای دلم هوس مدرسه رفتن کرده.

 

 

پ.ن3: یه سانت قدم بلند تر شده ولی جسم هشتاد سانتیمون از یه مترم رد کرده

 

 

پ.ن4: انقدر با خودم غرغر آوردم که قابل شمارش نیست. قسمت بشه پستشون کنم😂

 

 

پ.ن5: افتادم رو دور این شعر و اصولا شعر گذاشتن تو پست بیشتر کار محیاس:) (همتونو یادمه ها)

شبم از بی ستارگی ، شب گور

در دلم گرمی ستاره ی دور

آذرخشم گهی نشانه گرفت

که تگرگم به تازیانه گرفت

بر سرم آشیانه بست کلاغ

آسمان تیره گشت چون پر زاغ

مرغ شب خوان که با دلم می خواند

رفت و این آشیانه خالی ماند

آهوان گم شدند در شب دشت

آه از آن رفتگان بی برگشت

 

 

پ.ن6: میدونین که من عاشق نوشتنم و امسال از شانس بدم دبیر انشامون درس نمیده.. ولی من غصه نمیخورم.. تو مسابقات داستان نویسی بجاش شرکت میکنم:)

و اینکه خداروشکر امسال دیگه از زیست بدم نمیاد

 

 

 

+کسی منو یادشه؟؟

سگ خوشی !:)

تخصصی😂... :)

گشاد 🙄

😂😂

😂 اِ یادم باشه نوشتی گفتن بنویسم مستقیم بیام سراغ تو (فقط حیف یکی دو هفته در میون جواب میدی 😂 )

😂😂😂
atseh.blog.ir
کارت واجب بود اینجا بگو زودتر جواب میدم😂😁

اوخودااا الان هنوز اسمش جسم هشتاد سانتی متری میمونه ؟

من همونو میگم😂

اوما(:

جونم:)

سلام بر بانو عطسه . خوبید؟

سلام
بله ممنون خوبم
شما خوبید؟

همه وضعیتشون همینه 

بابت ننوشتن میگم

هوم:(

سلام :)

سلام:)

داشت کم کم یادم میرفت یه روز یه عطسه رو دنبال کرده بودم :|

خوش برگشتی به هر حال ^--^

+

اون شعره از کی بود؟

😂😂تشکر

برای اقای هوشنگ ابتهاج.. ملقب به سایه:)

عزیزم :)))))

اصل حالت چطوره ؟

بهار:))))
خوب خوبم
تو خوبی؟؟

هنوز خیلی مونده تا زندگی برگرده

هوممم

خدا رو شکر 

منم خوبم الحمدالله

خداروشکر

به یادت آورم اما بسی دورم ز افکارت؟ :|

ها؟؟😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan