نگارخانه ارامش

کم حافظه

یکی از دوستام همیشه این تاریخ تولدا رو اشتباه میکنه

دیروز کلی پیام تبریک تولد فرستاد

منم دیدم اینبار راست گفته اذیتش کردم گفتم: باز تو اشتباه کردی امروز تولد ... است تولد من هشت روز دیگست

اونم برگشت گفت: اسکولم کردین؟ قبل تو به اون فرستادم اونم گفت تولد توئه که بالاخره تولد کدومتونه؟؟

من :/

اون ://

 

من که میدونستم ایشون همیشه تاریخا رو اشتباه میکنه

اخی گناهی.

😂😂

😅

😂😂
مرسی از حضورتون

وای تولدته؟؟؟؟!

مبااااااارکهههههههه :)

اوهوم گذشت
مرسییییییی

ینی دیروز بوده؟؟؟!

یا چون الان آخر شبه میگی؟؟!

نه دیروز بود

:(

میانهههههههه خبر نداشتم:/

عیب نداره که
منم خوب تورو نمیشناسم

خخخخخخخخخخ

مظلوم گیر اورده بودین😂😂😂😂😂

بیچاره><

حقش بود😂😂

کککک

رسما زجر کشش کردی که!!

😂😂بزار یذره آدم شه

ککککک

اگه تو میگی پس حتما حقش بوده ستاره ام^^

😂😂

سلام بر بانو عطسه.

 

مردم آزاری چرا؟ :دی

سلامـــــ

عه کجاش مردم آزاری بود؟؟ فقط سرکارش گذاشتم که خب حقش بود😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بیچاره کچل شد 😂😂😂😂😂

 

تولدت مبرک پسا پس (:)

😂😂😂😂نه بابا این تا منو کچل نکنه کچل نمیشه

مرسییی

نه بابا

بیچاره تقصیر خودش که نیست فراموش کاره و یادش میره!

😂😂😂

راستى

تولدت هم مبارک باشه🌸

اگه میشناختیش اینجوری نمیگفتی😂😂

مرسیییی

نمى دونم!😂😂😂😂

 

خواهش میکنم^^

😂😂

^^

منم دیگه تصمیم گرفتم یه دفترچه داشته باشم و تولد دوستامو بنویسم توش:/ :)))))

تولدت مبااارک😍⁦❤️⁩

خوب کاری میکنی من اینکارو کردم تازه اسم بیانیا هم توش برق میزنه حالا میشه تولد تورم بدونم
مرسییی❤️

منم تاریخ تودا رو فراموش می کنم :|

😂مهم نیس خیلی

سلام

آخی ، تورو خدا ، ذهنش کار نمیکنه. حافظش قوی هست ولی فعلا نمیدانه چطوری به خاطر بسپاره.

خیلی تلاش کردم روی خودمونی نوشتن ، دوتا مطلب برای چند روز دیگه میگذارم ، ببین نمره ام چنده؟

وبت رو خیلی دوست دارم.

عید شده ، بیان از خلوتی درمیاد.

فعلا همین آدرس رو دارم. اگه وب تکمیلی زدم ، میگم خدمتت.

سلام
دیگه عادت کردم بهش
چش حتما
مرسیییی
منم اینجوری فکر میکنم
موفق باشین

همش تقصیر امریکاس⁦😂

اع 😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan