نگارخانه ارامش

چالش «متفاوت فکر کنیم»

خب از طرف دوست مهربونم به این چالش دعوت شدم

خیلی سادس چالشش

من یه جمله میگم شما بیاین باز نویسیش کنین... میدونم استقبال نمیشه ولی اصلا برام مهم نیست(حالا ضایعم نکنینا)

و خب جمله

آسمان پر از ستاره است

 اولین نظرو من میذارم، یعنی هر کی زود تر از من گذاشت نظرشو میزنم عدم تایید گفته باشم

 

سخت ترین کار دعوت کردن بقیه به چالشه:(

پس همه رو دعوت میکنم و هر کی شرکت کرد یه شادی بهم هدیه کرده

(میخواین شرکت کنین یه جمله بزارین تو وبتون، ترجیحا ساده باشه تا بشه بازنویسیش کرد)

ستاره ها چون نگینی بر آب، بر صفحه سیاه آسمان شناورند. 

ط مثل ماهی میان ستارگان  ، مهم نیست چند تا ستاره بهم چشمک میزنن من نگاهم به ماهه

خیله خب... بسی قشنگ بود
+یچیزی میخوام بگما ولی بیخیال

بگو

بیخیالـــــ

ن بگو

نچ نچ

دِ  میگم بگو

عه نمیگم نمیگم نمیگمD:

بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو نگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگوبگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو بگو

الان اینجوری بگین من میگم؟؟ چه اصراریه عاخه

:/ بگو خخخ( راستی یه دقتی به اون بگو بگو های بالا بکن ههه شاید یه چیز دیگه هم ببینی خخخ

اصلا غلط کردم هیجی نمیخواستم بگم خوب شد:(
مسخرم کردین؟؟ چشام درد گرفت فقط یجا دو تا بگو فاصله نذاشتین

خخخخخخ  نه دیگه بگو خخخ بگو من تحملشو دارم بگو

 

خخخ نه به جون خودت خخخ یه دونه نگو هم وجود داره

نمیگم:( هیچکس بد

الان ویرایش کردین نه؟؟ قبلا نبود
نگو :(
نمیگم... اصلا قرار بود دیگه باهات حرف نزنم

هان دیگه جون من که که مهم نیست

لوس:(( اصلا هیچی نیست باز مثه دفعه قبل فقط یجا فاصله نیست

+عه کامنتو عوض کردین

چراغ های آسمان،امشب تمام زورشان را میزنند تا زنده بمانند...که مبادا خفه بشن لابه لای بی رحمی زمینی ها...لابه لای اون همه آلودگی این همه درخشیدن واقعا آفرین داره(:

خیلی قشنگ بود
ولی مشخص بود نویسندش ماجدست😂

آره چون هنوزم بوی غم میداد(:

نمیدونم چرا ولی هر کاری میکنم هنوزم وقتی میخوام بنویسم ی عالم غم توی حرفام میشینن...هر چند که سعی میکنم ی ذره امید ته مایش کنم که گند نزنه به حال کسی...

 

 

+راستی..سلامممم^___^خخخخخ خوبی عزیز؟

 

 

 

 

:((
نزن این حرفو

سلامـــــ... مرسی خوبم تو خوبی

(:

فدات جانا(:به خوبیت:*

 

 

خدانکنه
خداروشکر^^

هر چقدر که زمان بگذرد، باز هم آن مخمل سرمه ای که سالهاست سقف اتاقم است، پر از برق پولک هایی است که قرنها پیش از تولدم، تو دوختی.

من که دیگه کلا دهنم بسته شد
خیلی خیلی قشنگ گفتین

باز هم شب قصد دیوانه کردن همه را دارد، مروارید های درخشانش را بر موهای سیاهش افشانده است.

 

مرسی که شرکت کردی عزیزم:)

عالی بود گلشید جونم
کاری نکردم^ـ^

سلام

چشمکزن‌های آسمانی دل را به میهمانی  تک مهتاب قلبشان دعوت کردند

نوای سوسوزن‌های بیپایان آسمان، ساقدوش‌های ماه؛ سیاهی شب را به سخره گرفته‌اند

 

 

 

سلام... خیلی قشنگ بود
مرسی از همراهیتون

آسمان پر ستاره امشب بسی تاریک است 

ایول نیلو
مرسی از حضورت عزیزم

این ستاره های کج و کوله را نمیدانم کِی،در کجای قلبم چپانده ام که اکنون اینگونه آسمان دلم پر از ستاره هاییست که...

نه عین آدم نور میدن(مگه آدمم نور میده؟)نه عین دستشویی خونه مادربزرگم تاریکن!(اصن تشبیه بینظیریست این تشبیهِ میان ستاره و دستشویی!)...

آدم یه کاری میکنه(داشتی درمورد ستاره حرف میزدیا!)درست میکنه!...یا نمیکنه(که در اکثر موارد خصوصن برای درس اون کارو نمیکنه!)

هم کجو کوله ان...هم عین آدم نور نمیدن!(ادی خان!...این ابهام را رفع کن!...مگر انسان هم نور دارد؟) هم اومدن نشستن برِدلِ من!...بلند هم نمیشن برن پی کار خودشون!...رو نیس که!...سنگ پای سواحل جنوبیِ آفریقای میانس!(آخه آفریقای میانه دریا داره که ساحل داشته باشه؟)


...

در پاسخ به پراتز ها:

فوضولی کار زشتیه!

من همیشه تشبیهات فوق العاده ای بکار میبرم!

حالا مگه آدم با ستاره فرق داره؟...اصن شاید منظور من از ستاره دختر همسایه مون باشه که وقتی مامانش آش درست میکنه نمیگه:مامان جان ما یه همسایه ام داریم ...بیا یکم براشون آش ببریم!

اگه تو عمرت یه حرف درست زده باشی همینه!

یه بار دیگه ام گفتم که فوضولی نه تنها کار زشتیه...بلکه خـــــــــــــــــیلی کار زشتیه!

شاید داشته باشه...کی میدونه؟

...

 

:)

 

وای ادی خیلی قشنگ بود😂😂😂😂

+خب من توی اون دسته قرار نمیگیرم

سلام عطسه جانم😍😘😘

 

این چالشه برامن خیلی سخته😂😅

 

 

آسمانِ سیاهی که نورهای امید دردلش میدرخشد


سیاهی آسمان مزین شده به درخششهای محسور کننده ستاره ها


آسمان میدرخشد با انبوه مرواریدهایش

یا آسمان گردنبند مرواریدیش را به گردن انداخته  :)))

یالباس درخشان  پراز. پولک را به تن کرده:)))


چه چیزایی من از خودم درمیارم😂😂😂😂

سلام محیا جونم😍

میفهمم😂

همشون خیلی قشنگ بودن که

خیلی سعی کردم یه جمله بگم ولی فقط این به ذهنم اومد که ستاره هارو به دونه های تسبیح پاره شده پدر بزرگم تشبیه کنم که نتونستم تو جمله بچینمش!

یذره سعی کن تو میتونی میدونم

جشن رقص نور در اسمان به پا شده :/ خلاقانه تر از اییین؟

ایول عالی بود
گفتم که میتونی^_^

😂😂😂 ترکوندم وسط جملات ادبی بچه ها

😂😂نه بابا قشنگ بود

خواهش یکنم...

قشنگی از ستاره های کج و کوله خودتونه!....بسی لطف دارید بانو!

+توی کدوم دسته نیستی؟...دسته اخراجی ها...معراجی ها...مردودی ها...شهریوری ها...دسته طرفداری از گروه بکس برادرانِ قل مراد بجز خودش...؟...تنوع دسته ها بالاست.گزینه صحیح کدام است؟

:)

😂😂
وای ادی😂😂😂
نمیذاری نخندم نه

سیاهی، تنها نقطه هایی سفید را در آسمان شب باقی گذاشه بود.

نقطه هایی که کمک می کنند تا "روز" از خاطرمان نرود.

 

ممنونم :)

عالی بود

کاری نکردم:))

سلام عطسه خانم . من دیروز با نیکا دوست شدم . دوست صمیمی.خیلی از شما تعریف کرد گفت خیلی مهربونید.من رو ارمی کرد دیروز🤗

سلام
عه نیکا بد اومد با تو دوست شد
شوخی میکنما
نظر لطفشه اونقدرام مهربون نیستم
چه خوف

سلام خوب خوبی دارد خوشحال میشم مارو درسایتتون لینک کنید

سلام ممنون
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    بعضی موقع‌ها انقد دلم برات تنگ میشه که دلم میخواد ستاره‌ها رو با خط به هم پیوند بزنم ک بتونم چهره‌ی نورانیِ تورو توی آسمون تیره‌ی و تنگ دلم نمایان کنم ....

*********

 

خودم میدونم بد شد ، چیز دیگه‌ای ب ذهنم نمیرسید .... پوزش ...

نه خیلی عالی بود
+اون قسمتشم سانسور کردم دیگه از این حرفا نزنید:)

من اومدم :)

اووووووممممم.......

اهمممممممم...

هیچی به فکرم نمیرسه.

فک کنم دیگه دارم پیر میشم :|

تو مدرسه هم ادبیاتم بالای 15 نمیرفت خخخ :)

خوش اومدین

عیب نداره😂
نه بابا الان اوج جوونیتونه
😂😂

کجایی تو😢

همین اطرافD;

سلام اگه امکانش هست وبلاگ ما رو دنبال کنید ممنونم 🙃

سلام
وب شما رو که حتما
یه تبریکم بهتون میگم مراقب این آبجی ما باشینا

ممنونم  آون که صد البته مواظبش هستم  یه تار مو فرشته من کم نشه 😊

کاری نکردم که
خب پس دیگه سپردمش به شما هاD:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan