نگارخانه ارامش

خانوم مهندس(حالیش نمیشه من نمیتونم مهندس بشم)

ببخشیدا ولی باز یذره گله میکنم خب...

این دبیرمون دیگه پدرمو در آورده بهم میگه خانوم مهندس تازه اسمم بلد نیست همون به خانوم مهندس میشناسه:((( این چیز بدی نیستا ولی خب با لحن بدی میگه من اعصابم میریزه بهم

حالا اینکه چرا میگه قضیش مفصله

این هم دبیر دینیمونه هم سواد رسانه(چقدرم که با هم جورن)

روز اول سواد رسانه شغل پدر و مهارتهایی که هر کدوم داریمو پرسید ازمون

من رفتم جلو بعد ازینکه شغل بابامو گفتم گفت: خب مهارتهات?

گفتم: هیچی خانوم

گفت: مگه میشه یعنی کار با کامپیوترم بلد نیستی؟

گفتم: به اندازه خودم بلدم

گفت: مثلا پاور بلدی درست کنی

گفتم: اینو که دیگه همه بلدن

گفت: که اینطور، استوری لاینم بلدی

گفتم: اونم پیش پا افتادست

گفت: ای جااااااااااانم بگو دیگه چه کارایی با کامپیوتر میکنی؟

براش از سی شارپ و برنامه نویسی و اینا گفتم بیچاره تعجب کرده بود اصن نمیدونست اینا چی هست(آخه دبیر دینی رو چه به سواد رسانه)

هیچی دیگه با اینکه نمیدونست یچیزایی یادداشت کرد و گفت از این به بعد ما سر کلاس سواد رسانه یاهات کار داریم باید بیای آموزش بدی«باید بهش میگفتم تو کل سالم بهم بدی من هیچی نمیتونم بهشون یاد بدم آخه اینا یه فایل بچ ساده رو هم نمیتونن بنویسن»

هیچی دیگه از اون به بعد شدم خانوم مهندس

حالا امروز سر کلاس دینی پاور درست کرده بودم حالا هی میگفت: از تو خیلی توقع دارم ببینم چه کردی خانوم مهندس و این حرفا

بعد از کنفراسمون(گروهی بود) از بقیه عیبی نگرفت به پاور رسید کلی روش زوم کرد آخرشم یه ایراد مسخره گرفت گفت:رنگاش خیلی سادن باید رنگای جیغ میبردی تا بیشتر تاکید بشه روش ://// (رنگاش خیلی قشنگ بودن تقریبا تو مایه های رنگای وبم)

منم کم نیاوردم لبخند کوتاهی زدم و گفتم: خانوم به جاش ملایمه

اونم بلند خندید رو به بچه ها گفت: بهونش همینه دیگه ملایمه

 

 

پ.ن1:صد تایی شدم انگار... تقریبا چند هفته پیش یبار صد تایی شدم بعد دو نفر قطع دنبال کردن یعنی تو دلم گفتم«حسودا چشم نداشتین ببینین صد تایی شدم) الانم به 103 رسیدم خاموشا شدن 8 نفر بعد دو روز قطع دنبال کردن و باز شدن 6 نفر من که نفهمیدم چه خبره

 

پ.ن2: خب همین الان که موقعیتش پیش اومده بگم، خاموشا خیلی دلم میخواد ببینمتون، نه آخه وب من چی داره خاموشین؟؟ یه اعلام حضور کنین حتی شده ناشناس (آخ ناشناسو برش داشته بودم، الان درستش میکنم)

 

پ.ن3: چند روز پیش ناخنم شکست :(( همیشه همینجوری میشه وقتی میخوام بلندش کنم میشکنه، خیر سرم میخواستم لاک بزنم روشون حالا تا هفته دیگه بلند نمیشه:((  «عزیزم بابت این گفتم باید تسلیت بگی»

 

پ.ن4:امروز نشسته بودم یهو مورچه دیدم با جیغ کوتاه بلند شدم و رفتم اونطرف جسم 80 سانتی (که حالا شده 86) اومد و گفت: «ترسو» و خیلی ریلکس مورچه رو بلند کرد و تو دستش لهش کرد(اییییی) دلم واسه مورچه سوخت:(( تازه عین این قهرمانا رفت اونطرف حالا انگار چیکار کرده «قاتل»

 

پ.ن5: این مطلبو گذاشتم فقط یه نفر فهمید منظورم چیه:(( الان دیگه بهتون میگم داستانش چیه. اون پایین نوشتم خالی نیست تازه واستون پررنگش هم کردم خب یعنی صفحه بالا خالی نیست. نوشته هاش سفیدن... تازه توش پ.ن هم گذاشته بودم و فکر میکردم همه متوجه میشن:(( «باهوش بیان (جناب هیچکس😂) ایول»

 

پ.ن6: یه نظر خواهی کوچیک: پروفایل من چه شکلیه؟یعنی چی میبینید؟

 

+ دلم میخواد کلی پ.ن دیگه بزارم حیف میدونم بیشتر از این باشه نمیخونید (بعضیا هم که چند وقته نمیدونم بی حوصله شدن یا نرمال نیستن که نه پست رو میخونن نه نظر میذارن

من عاشق برنامه نویسی ام ولی هیچوقت دنبالش نرفتم :(

عیب نداره ان‌شاالله میری دانشگاه یادت میدن

سلام خوبی عطسه؟

 

همشو خوندم ولی حسش نیس بنویسم چیزی شرمندتم😑

سلام گلشید جونم
مرسی خوبم تو خوبی؟

نه عزیزم این چه حرفیه دشمنت شرمنده

خوبم عزیزم😊

خداروشکر
+ولی یچیزیت هست گلشید

:))

 

+زرنگیا خانم مهندس:)

چیز که نه، یکم بی حوصلم فقط

عه گلشید😂😂

((:

من برنامه نویسی علاقه دارم و تازه زدم کانال جاوااسکریپت:)

خیلیم عالی

از همینجا دبیرت رو اعصاب منم رف:/

تسلیت واسه ناخونت:))

پروفایلتم یه دختره، روی تپه، جلوی ماه

😂😂
مرسی عزیزم😂
اولین نفر که درست گفت

سلام عزیز جانم 

همه رو خوندم :)

چرا اینقد دنبال کننده خاموش داری 🤔😎😁😁

اون پست رو هم متوجه نشدم 😁😁😁

پروفایلت رو هم خصوصی گفتم 🐇😁😁

سلام
مرسی گلم
نمیدونم واقعا
😂😂

یکی از خاموشا منم عمو :| بگرد پنج تای دیگه رو پیدا کن :/

عه فکر نمیکردم دنبالم کنین عمو

همشو خوندم قشنگ بود

من اون معلم سوادتونو بببینم لهش موکونم*-* ایش

مورچه کککک از مورچه می ترسی عزیزم؟؟؟ ککک اشکال نداره نترس نترسسس ککک

پروفتم که خب معلومه به قول ادی جان خروسی با شال ایستاده در باد ککککک

ولی نه من می دونمممممم اون دختره رویه تپه ایستاده در باده ککککدیگه چی بوگم هان؟؟؟ککک

مرسی پیشولی
😂😂
خب میخوردم دیه
😂😂
دقیقا ایول به هوشت پیشولی

سلام خخخ

 

94%​معلمای دینی همینطوری هستن به دل نگیر خخخ ولی یه خطا ازت سر بزنه زیررو میشنا اینم هشدار

 

:/ ماشا الله چه خبرررررررره  من و 33 نفر دنبال میکنن تازه از اونآ هم 20 نفرشون خوابن :/

 

... از من انلاین تر که پیدا نمیکنی خخخ

 

 

/// خخخ حقته

 

خخخ خب تقصیر تو هستش دیگه اخه ادم از مورچه میترسه !!!؟ بازم ماری عقربی عنگبون غول پیکری بود چیزی خخخ اخه مووورچه !!!؟  تو جیغ نمیزدی اون جسم هم قاتل نمیشد دلتم واسش نسوزه چون خونش گردن تو هستش خخخ گناهکار خخخ

 

کاری داشتی این هوش من در خدمتتونه خخخ

 

 

کاری به کار این که واقا چی هست ندارم اما من که یه خروس میبینم جلو ماه ایستاده تازه اون ورم نمیره باد بیاد /// خخخ

 

جماعت حوصله دارن نمیخونن اگه مثل من باشن بی حوصله در حد منفی میخونن تازه بزرگ ترین نظرم میزارن و میرن

 

 

 

سلام
😂من که کلا باهاش لجم، پارتی دارم نمیتونه کاری بکنه😂😂
😂😂
اون که حتما

:((
عه خب مورچه گاز میگیره دیگه... 😂😂 نخیرم

بله دیگه جناب خودشیفته😂

چرا همه میگن خروس عاخه:/// دختره
شما که آره😂

علیک خخخ

 

خخخ خدا از این پارتی ها نصیب کنه خخخ

 

خخخ انلاین کی بودم من خخخ

 

 

مورچه مگه سگه گاز بگیره خخخ

 

خود شیفته خودتی خود خواه خخخ

 

اخه خرررررررررروسه خیلی هم شبیه خروسه خخخ  خب عوضش کن :/ یا واضح ترش کن یا خود عکس و پست کن خیلی سخته !!!!؟

 

خخخ بی حوصله کی بودم من !؟ خخخ

😂😂ایشالا


گاز میگیره دیگه پس چیکار میکنه
عه من کجام خودخواهه آخه://

نخیر دختره.. میخواستم عوضش کنم دیگه بخاطر یکی یدونه نکردم

😂

صد تایی شدن مبارک.😊😊

...

واقعا هم دینی ربط زیادی به سواد رسانه دارد. 😑😑

مرسی ممنون

خیلی😂

سلام عزیزم چطوری گلم؟😍

 

 

 

پ.ن۱و۲: 

 

صدتایی شدنت مبارک😉😘

 

چقد دنبال کننده خاموش داری😁

 

من فقط یه خاموش دارم😁

 

پ.ن۳:آخ آخ درکت میکنم خیلی بده:((

 

پ.ن۴:از مورچه میترسی؟😅

پ.ن۵: :))))

پ.ن۶: پروفایلت خوشگله نمیدونم چطوری تفسیرش کنم😅

 

+به شخصه به شدت درگیربودم وهستم

دیگه امروز اومدم به یه سریا سربزنم دلم تنگ شدم

وقت نمیکنم اصلا بیام بیان:((

سلام محیا جونم
مرسی خوبم تو خوبی؟

مرسی عزیزم
خوش بحالت، فقط یکی از دنبال کننده هاتو نمیبینی

هوم

خو گاز میگیره

تو که خروس نمیبینی؟

نباید وبتو میبستی:((

ممنونم عزیزم آره شکر خوبم😘

 

گازش درد نداره که!:))

خروسس؟:))))

چه قوه تخیل جالبی داشته هرکی گفته خروسه:)))

نه من تاقبل اینکه بگی خروس ذهنم سمت خروس نرفته بود:))

 

وبو ۲روز بستم همش:)

خداروشکر😍

عه درد داره:(
هوم
😂😂
نکن الان سرت آوار میشنا، یکی دو نفر نبودن که

دو روزم دو روزه

گفتم قوه تخیل جالب چیز بدی نگفتم😝😂

اصلا هرکی میخواد بیاد دعوا من امادم😝😂

😂😂
پس باید برم پیداشون کنم
یکیشون که کلا چند وقته نیست:(

چرا فک کردی کسی که قرار برام جشن عروسی تو ویلا بگیر رو من دنبال نمیکنم ؟ من تعقیبشم میکنم 😂

😂😂😂😂

منم استاد دانشگاهم درس فلسفه اینطوریه کلا اخلاقشه باهاش بزن و شوخی کن 

تیکه انداخت تیکه بنداز عادی میشه :)) خخ

😂😂

یاد دبیر دینی خودمون افتادم که یه دو سه تا علف روی سرش رویش کرده بود :)))

😂😂دبیرای دینی یجاییشون میلنگه کلا

فک نمی کردم اینقدر بلد باشی 

متنت تا آخر نخوندم البته 

نه بابا خیلیم بلد نیستم
همینم خوبه

السلام علیکم ورحمه الله !...

و هیچ کس از امتحانات مستمر خود خبر ندارد!...لذا بر اساس همین مطلبِ مذکور اینجانب یه هفته زود تر حضور به هم رسانیده...با کمال میل به محفل شما پانهادم!

ضمنن لازم به ذکر است موارد زیر:

+ببین فرزندم!...تو هرکاریم بکنی خروس تو دختر نمیشه!

چرا؟...آخه حتا اگه بخواد اندک شباهتی به یه دختر پیدا کنه بدلیل مذکر بودنش در دسته مونث ها هم قرار نمیگیره....دیگه چه برسه به یه مونث از جنس انسان!

+مبارکه!....دیر رسیدم ولی به هر حال مهم اینه که رسیدم برا عرض ترکیبیات!...(از اثرات مصرف بیش از حد مجاز ریاضی و افکار ریاضی گونه!...اگه این ماده با قدرت سمی بودن بالا  با زیست مخلوط شود ترکیبی همانند ترکیب حشیش و ماری جوآنا داده...بسی خطرناک است!)

+  :)

و علیکم و السلام و رحمته الله و برکاته^ـ^

بهتر
چرا نمیشه خب؟؟ دختره دیگه باید بگی دختر خروس نمیشه
😂😂
مرسی😂😂

:|

همونطور یه دختر هرگز خروس نمیشه...یه خروس هم هرگز دختر نمیشه!...

:)

خواهش

D;

باشه اصن هر چی تو بگی😂😂

سلام 

من این همه سال ، اوزان عروضی شعر ، تاریخ و وسعتهای جغرافیایی و کتب دینیه تا غیر دینیه خواندم ولی اونیکه یک زبان برنامه نویسی یاد گرفت الان سر کاره. 

من بجای ترکی استانبولی خواندن ، یا بررسی کوردهای سورانی ، کورمانجی ، کرمانشاهی ، اگه زبان برنامه میخواندم الان استخدام بودم. 

البته ، icdl گرفتم و اگه یکی از پستهام ببینی ، حساب ریاضیات موتورها با من بود و همیشه دقیقترین حسابها را میدادم. نجاری mdf از کابینت سازی تا درایور و پاتختی رو من میساختم ولی متاسفانه صاحب کار سه سال بعد همه رو تعدیل کرد تازه بیمه هامون نریخته حساب. 

لیاقت ندارند. 

حالا دارم ، برنامه نویسی می خوانم از اچ تی ام ال پنج شروع کردم. 

شما هم از الان فتوشاپ ، کورل ، icdl بصورت پیشرفته ، برنامه نویسی یاد بگیر. من ممنون میشم. 

سلام
کاری که شما کردین قشنگ تره حداقل واسه جامعمون مفیدین و کلی چیز ازتون یاد میگیریم

خیلیم خوب... زمونه اینجوریه دیگه
شما اگه برنامه نویس بشین مطمئنم یه برنامه نویس سفید میشین
چشم

مرسی از حضورتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan