نگارخانه ارامش

عطسه در دل شاعران😂

هیچ گه عاقل نسازد خانه‌ای

که شود از عطسه‌ای ویرانه‌ای

 

بفرما پروینم فهمیده من چه زلزله ایم

 

گربه جان عطسه شیر ازل

شیر لرزد چون کند آن گربه مو

 

من گربه دوست ولی گربه من ندوست:((... حتی چند وقت پیش کلی وسایل با طرح پیشی خریده بودم (مثلا... آینه جیبی، ماگ، تیشرت، پیکسل و...)

 

عطسهٔ مشکین زند هر دم نسیم مشکبار

بادگویی آهوی چنست‌ کارد مشک بار

 

خب انگار ایشون عطسه دوست... شعرشو با اسمم شروع کرده

 

آمد او با صد ادب آنجا نشست

بر عمر عطسه فتاد و پیر جست

 

مولانا داشتیم؟؟ یعنی من با ادبارم پیر میکنم؟؟

 

عطسه او آدم است عطسه آدم مسیح

اینت خلف کز شرف عطسه او بود باب

 

راجب این حرفی ندارم... دیدم واسه اسمم آرایه تکرار به کار برده گفتم بزارم

 

عمر تو چیست عطسهٔ ایام جان ستان

بس تن مزن که عطسه سبک درگذشتنی است

 

قاتلم که شدم... خاقانی مشکلت با من چیه؟ نه به اونجا که سه بار اسممو گفتی نه به اینجا که قاتلم کردی رفت

 

مغز دو جهان راکند از عطسه پریشان

 

ادامش مهم نیس مهم اینجاشه... حالا اون کیه که دنبالم میگرده همه رو پریشون کردهD; من اینجـــام

 

بوی گل محمدی باغ خلق او

در چین به باد عطسه دهد مغز مشک ناب

 

من چقدر بخشندم آخه

 

هوا مشکبو گردد از عطسه گل

شود گر ز خلقش معطر شکوفه

 

منظورش خلق منه ها

 

بس که در مغز هوا نکهت گل پیچیده است

مغز ابر از اثر عطسه پریشان شده است

 

نچ نچ مغز ابرم دیوونه کردم

 

کلی ابیات بود... گلچینشون کردم...

با یکی از شاعرا کلا قهرم:(( خیلی اشعار بدی راجبم گفته بود

 

 

+بی سواد نیستما:/ خل و چلم نیستم... فقط خواستم یذره از دید دیگه ببینید شاید یذره ادبیات واستون جالب شد

احسنت ....

همین جوری پیش بری میزنی  رو دست  حافظ و مولانا 

😂😂
پنجشنبه ۱۸ مهر ۹۸ , ۱۸:۰۱ مسافریـ از دیـار بی کسی. رویــا

میگما سعدی تور رد کرده ادامه بده عزیزم:)))))

مرسی گلم😂

حافظ مولانا خاقانی و ... تو قورشون عروسی گرفتن خخخ

😂😂

:)))

جالب بود😍😘

مرسی محیا جون

واااای اینقد خندیدم مردم

۱ ماهی میشد اینقدر نخندیده بودم😁🤣🤣

جدی میگین؟
کامنتتون خوشحالم کرد دکتر

والا XD

D:

سلام 

این قسمت عطسه خیلی جالب بود. 

عطسه ، وبت رو حذف نکن ، دیدم در قسمت درباره من هم نوشتی اگه تا یکسالگی وب..... 

مگه چندتا عطسه داریم. 

در  آن یکی وبت آتش هستی و اینجا عطسه ؟ 

 

خلاصه خوشحالم که باب آشنایی دادی. 

 

انشاءالله در اوج سلامت باشی و به مراد دلت برسی. 

سلام
مرسی از اینکه خوندینش آقا اشکان
چشم ولی اونجا گفتم اگه عمری بود و عمر هم که دیگه دست من نیست
تنها عطسه موجود خداروشکر منم
نه یکی از بچه ها آتش صدام میکنه منم حسابی ذوق میکنم که یکی از بچه ها جور دیگه صدام میکنه

فکر نمیکردم همچین استقبالی کنید

مرسی
موفق باشین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بس که دیوار دلم کوتاه است
هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد
به هوای هوسی هم که شده
سرکی می کشد و می گذرد
نگارنده
Designed By Erfan Powered by Bayan